5 Ocak 2014 Pazar

En Yakın Kız Arkadaşımı Siktim (Kaan,21)

Merhaba arkadaşlar anlatacağım hikaye tamamen gerçektir. Ben 1.83 Boyunda 70 kilo elit bi ailenin çocuğu 21 yaşında alımlı yakışıklı bir gencim. En yakın kız arkadaşım ise adı Ezgi 1.65 boylarında esmer ve çok güzel bi kızdır tıpkı fiziği gibi. Ben yakışıklı ve yaşadığımız semte göre daha elit bir erkek olduğum için kızlardan sürekli sevgili teklifleri alan birisiyim ve bunun yanında birlikte olmak isteyenler cabası bi çok kız arkadaşım benimle çok yakın temasta oluyorlar bunu ben istemiyorum elimi göğsüne götürenler elletmeye çalışanlar falan her neyse. Kısacası sevilen bir tipimdir. Ezgi'yle hikayemiz ise bana ders çalıştırmasını istememle başladı. Ezgi'nin dersleri çok iyidir benim ise başarısız olduğum bi kaç ders var. O hafta Coğrafya sınavım vardı Ezgi'den beni çalıştırmasını istedim oda seve seve kabul etti. Bi cafeye gittik birer çay içtikten sonra ders çalışmaya başladık ancak cafe çok gürültülü bir ortamdı. Ezgi bana başka biyere gidelim dedi normalde sürekli bizim eve gelirdi kesinlikle herhangi bir şekilde bişey yapmaz sadece otururduk.

 Ezgi bana bizim eve gitmeyi teklif etti ancak evde misafir olduğu için kabul edemedim Ezgi o zaman bizim eve gidelim dedi ilk başta tereddüt ettim annesi ablası beni tanır ancak ilk defa gidicektim kabul ettim. 20 dakika içinde Ezgi'lere gittik. Evde annesi vardı tokalaştık birazcık konuştuk ardından annesi Alışverişe gidiceğini söyledi ve gitti Ezgi'yle artık yalnızdık üstümde bi polar vardı ve poları asmasını istedim. Sonrasında Ezgi bana üzerimi değiştiricem mutfakta kola var doldurur musun dedi bende tabi dedim mutfakta kola doldurdum ve Ezgi'nin odasına getirdim kapıya vurdum açtı ve ilk defa Ezgi benim yanımda bu kadar açık giyinmişti. Transparan bir gömlek ve tayt. Gömlek ise göğüslerine kadar açıktı nedense bi anda Ezgi hakkında düşünmediğim şeyler düşündüm. Ders çalışmaya başladıktan sonra sürekli gözüm göğüslerine kayıyordu ve taytı beni delicesine tahrik ediyordu. Mola vermek istedi bende olur dedim ve bana hiç biriyle birlikte oldun mu dedi bende hayır dedim çevrende sana verecek taş gibi kızlar var neden kabul etmiyorsun dedi bende bilmem düşünmedim dedim. Ve artık git gide istiyordum Ezgi'yi. Sence ben güzel miyim dedim bende tabi ki hayatım dedim Ezgi'de ayy yerim seni diyerek yanağımdan öptü aslında hep yaptığı şeydi ama bu sefer ki birazcık garip gelmişti bende onu öptüm ve bi anda ben uzanmış 


Ezgi ise kucağımda beni gıdıklar hale gelmiştik çok gülüyorduk Ezgi'nin poposu sikimin üstündeydi ve kazık gibi olmuştu. Ezgi bu ne lan diyerek güldü bende normaldir üstümdesin dedim kaç santim olduğunu söyledi bende hiç ölçmedim dedim dur ben ölçücem dedi ve mezure getirdi bende resmen kendimi bırakmıştım artık ölçtü ve 16 cm di çok kalın değil çok incede değil sonrasında ezgi eliyle penisimle oynamaya başladı bende gülümsüyordum. Bende ona onu kızlığın var dime kız diyerekten kontrol ettim olmadığını söyledi kim bozdu dedim ben kaşar mıyım aşkım kendim bozdum dedi tarak sapıyla yapmış bende güldüm bende bakıcam dedi ve bi anda çırılçıplak kalmıştık Ezginin elleri her zaman hastası olduğu göğüs kaslarımda idi bende poposunu avuçmış göğüslerini yalıyordum hadi yap artık dedi bende sen bilirsin dedim ve yere yatırdım sırtüstü acırsa söyle dedim sen rahat ol acımaz dedi her akşam yapıyormuş meğer orospum ve ben tek hamlede amına girdim öylesine sıcak öylesine güzeldi ki dudağımda öpüyordu yalıyordu beni 5-10 dk git gel yaptıktan sonra dışarı boşaldım göbeğine sonra ezgi annesinin dolabından prazervatif ve geciktirici getirmişti nerden buldun dediğimde ise babamın malzemeleri cevabını aldım ezgi penisimi yaladı ardından tekrar girmemi istedi ben geciktiriciyi sıktım prezeratifi taktım ve yatağa geçtim ezgi penisimde zıplıyor hopluyordu azmıştı kaşar 


Bu arada ezgi bi kaç kez orgazm olmuştu bende amını yalamaya başladım 3 dk yaladıktan sonra giiiir diye bağırdı bende soktum 20 dk ya yakın siktim ardından götüne sokucam dedim hayır olmaz lütfen çok acır dedi bende rahat ol dedidm ve vazelini götüne sürdüm parmakladım açılmadı mutfaktan yağ aldım döktüm ve birazcık yumuşadı ve artık başını sokmuştum muhteşem bir çığlık attı ve bende o çığlığın etkisiyle sokmuştum tamamını ve artık zevkten bağırııp çağırıyorduk en sonunda patladım ve yanına uzandım birer sigara içtik ve benim penisim artık kalkmıyordu onunda hali kalmamıştı bende göğüslerini yalıyordum deli gibi sonrasında annesi gelir diye topladık temizlendik ve bunlar yazarken Ezgi yanımda birazdan yine sevişicez bi kaç sex anım daha var onlar bi o kadar ilginç kendinize iyi bakın bekle beni hayatım.

1 yorum:

  1. ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar hadi bekliyorum Ankara harici aramayın watsap viber var 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat