3 Ocak 2014 Cuma

Kadınlığa İlk Adımım

selam... annem ve babam ayrılmışlardı.ben annem ve ablamla yaşıyorum.ablam üniversitede okuyor.sadece hafta sonları geliyor.annem bayan kuaförü. 12 yaşımdan beri kadın kıyafetleri giyip makyaj yapmaya merakım vardı.gündüz evde kimse olmadığı için okuldan gelince evde rahatça giyinip makyajımı yapıp kız gibi davranıyordum.
15 yaşıma gelmiştim.açık kumral yeşil gözlü minyon 155 boyunda zayıf ama dolgun kalçalı kadınsı bir yapım vardı.vücudumda daha hiç kıl çıkmamıştı.yine öğlen okuldan gelince duş alıp güzelce makyaj yaptım.ince kaşlarım kalın kirpiklerim vardı.makyajsızda zaten kıza benziyordum.odamda sakladığım kutuyu çıkardım.içinden beyaz dantelli çoraplarımı jartiyerimi tangamı ve dolgulu sütyenimi giydim.beyaz tenime çok yakışmışlardı.pileli ekose bir mini etek ve pembe bir body giydim.ablamın
dolabından topuklu bir ayakkabı aldım. annemin odasındanda bir peruk buldum. çok güzel bir kız olmuştum.bilgisayarda cross filmi açıp izlemeye başladım.uyuya kalmışım. annem uyandırdı.oğlum bu ne hal dedi.bahane bulmaya çalışsamda bilgisayardakileri görmüştü.yakayı ele vermiştim sonunda.kızacak sandım.aksine çok sakin davrandı.nasihatler falan etti.sakin halinden cesaretlenip tercihimin bu olduğunu söyledim.vazgeçirmeye çalışsada kararlıydım.öğrenmesi beni rahatlatmıştı aslında.aradan birkaç hafta zaman geçti.ben içime sürekli kadın çamaşırları giymeye başlamıştım.artık kutuda saklamıyor dolabımda tutuyordum.annem hoşnut olmasada fazla üstelemiyordu.zaman geçtikçe gecelikler elbiseler makyaj malzemeleri ve ayakkabılar almaya başladım.evde artık tamamen kız gibi giyiniyordum.dışarda ve okuldada sürekli içime kadın iç çamaşırları giyiyordum.artık erkek çamaşırı kullanmıyordum.bir gün kafama koymuştum.okuldan sonra giyinip dışarı çıkacaktım.okuldan çıkar çıkmaz eve koşup güzelce banyo yaptım.makyajımı yapıp uzun düz kızıl peruğu taktım.pembe ince dantelli çoraplarımı jartiyerimi dolgulu sütyenimi dantelli tangamı giydim.dizleri yırtık daracık açık mavi kot pantolonumu hafiften içimi belli eden be dolgulu sütyeni göğüs gibi gösteren beyaz body üstüne kırmızı ekose desenli kollu gömleğimi giyip önünü kapatmadım. kırmızı converse lerimi giydim.çok tatlı olmuştum.dışarı çıkmaya hazırdım ama çok korkuyordum.ne olursa olsun yapacaktım.camdan dışarıyı kontrol ettim.kapıdan çıkarkende merdivenlerin boş olup olmadığına baktım.herşey iyi gidiyordu şimdilik.kendimi dışarı attım.sokak boş sayılırdı.ilerden bir taksiye binip mecidiyeköye gittim.kimse anlamıyordu.anlaşılacak birşey yoktu zaten ama ilk olması korkutuyodu. gezdikçe alıştım.artık iyice havaya girmiştim.ben bile kız olduğuma inanmıştım.otobüse bindim.tıklım tıklımdı.ortaya doğru ilerledim. kımıldamak bile zordu.bi yer bulup durdum.yanımda eden 2-3 yaş büyük bir çocuk vardı.yakışıklıydı.aklıma kendimi ona siktirmek geldi. arkamı ona döndüm.otobüs biraz daha kalabalıklaşınca iyice yapıştık.santim santim tam önüne geçtim.kalçamı ona doğru çıkardım.yavaş yavaş önüne bastırmaya başladım.onda bi hareket yoktu.yavaşça sürtmeye başladım.bir süre sonra yavaş yavaş kabardığını hissettim. istediğim oluyordu.kabarıklık arttıkça ben iyice bastırmaya başladım.artık semsert olmuştu ve tam deliğimin üstünde hissediyordum. oda bastırmaya başlamıştı.sonra kalçamda elini hissettim.kulağıma gel diye fısıldadı ve kapıya yöneldi.bende peşinden gittim.ilk durakta indik.evinin yakın olduğunu söyledi ve gelmemi söyledi.tereddütsüz tamam dedim.evde kimse yoktu.eve girince çok seksisin seni istiyorum muhteşem götün var dedi.bende kız olmadığımı anlattım.şaşırdı biraz ama sorun değil ben zaten o göte hasta oldum dedi. hemen sikini çıkardı.tahminimden büyüktü.almam zor olacaktı.ona ilk defa yapacağımı söyledim.merak etme fazla acımaz dedi.sikini ağzıma alıp emmeye başladım.taş gibiydi.sonra soyundum.üzerimde sadece sütyen çorap ve jartiyerim kaldı.bi krem getirdi.sikine ve götüme bolca sürdü.önce parmaklarıyla 10 dk falan genişletti.sonra sırt üstü yattım ve bacaklarımın arasına girdi.zaman gelmişti ve ben heyecandan titriyordum.konuşarak beni rahatlatmaya çalışıyordu.ama ben kendimi sıkıyordum.kafası girdiğinde acımaya başladı ve altından kaçtım. biraz seviştikten sonra beni tekrar yatırdı.zaman geçtikçe rahatlıyor gevşiyordum.tekrar girmeye başladı.hafif acı duysamda katlanılır gibiydi.çok yavaş hareketlerle köküne kadar soktu.yavaş yavaş girip çıkmaya başladı.iyice alışmıştım.hızlı hızlı sikmeye başladı.zevkten inlemeye başlamıştım.uzun süre sikti.müthiş bi zevkti.20 dk kadar aynı pozisyonda siktikten sonra iyice bastırdı ve içime ılık işeylerin saçıldığını hissettim.boşalmıştı.çok hoşuma gitmişti.tekrar buluşmak için telefon numarasını aldım ve ayrıldık.eve geldiğimde annem daha gelmemişti.bnyoya girdim.götüm kocaman açılmıştı sanki.annem gelince ona kız olmak istediğimi söyledim.böyle olacağına kız daha iyi olur dedi ve birkaç gün sonra doktora gittik.hemen hormon tedavisine başladık.şimdi 19 yaşındayım.

1 yorum:

  1. ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar hadi bekliyorum Ankara harici aramayın watsap viber var 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat