gene bir yılbaşı günüydü arkadaşlar arasında proje yapıp baş dinleyeceğimiz bir yer arıyorduk bütün arkadaşlar sürekli konuşuyorduk o gün için henüz bir karar alamamıştık aşırı içten olduğum bir arkadaşım vardı mustafa diye aramızdan su sızmazdı yoğun şekilde iyi dik arkadaşım beni evine davet etti o gece birlikte olalım başka çocuklara haber verme kafamızı dinleyelim diye bana teklifte bulundu bende onlarla bir şey yapmak istemiyordum epey bir kalabalık olacaktı mustafa evde sadece annem mevcut babam memleket dışında deyince bende kabul ettim. Onunla birlikte yılbaşı için bir şeyler almak için alışveriş merkezine gittik bir sürü yiyecek aldıktan sonra eve geldik. Güzel bir film açıp izlemeye başladık geceleri mustafanın annesi tek sıkıldı odada oda bizimle film izlemeye karar verdi hep birlikte film izlemeye başladık o kadar güzel bir geceydi ki anlatamam bu arada mustafanın annesi oldukça güzel bir kadındı boyu uzun ve biraz kilolu bir bayandı kendisi genç kızlara taş çıkartacak bir fiziği vardı arada sırada göz ucuyla memelerine bakıyordum oda anlıyordu herhalde lakin bir şey demiyordu bana sürekli çay koymak için ayağı kalkıyordu bende çayımı hızlı bir biçimde içiyordum hemen bitsin de ayağı kalksın diye o kadar güzel bir götü vardı ki tayt giydiği için her yeri belirgin oluyordu aradan bir süre geçtikten sonra mustafa ile aldığımız alkolü meyve suyuna katıp içmeye başladık arkadaşım sarhoş olmuştu annesinin haberi yoktu erkenden uyuya kaldı bir zaman annesi ile sohbet etmeye başladık eli sürekli yüzümde konuşuyordu dayanamayıp elimi bacağına attım bende öyle konuşmaya başladım bir süre öyle gittikten sonra ikimizde öpüşmeye başladık deliler bunun gibi öpüşüyorduk beni elimden tutarak yatağına götürdü üzerini çıkartıp öylece yatağa uzandı sikim kalkmıştı üzerine yatırıp sikimi eli ile amına sokmaya başlamıştı o kadar keyif alıyordum yatağın başından tutup daha sert bir biçimde sikiyordum birkaç defa içine boşaldıktan sonra üstümü giyinip arkadaşımın yanına yatmak için geçtim annesi öylece yatakta kaldı çok fazla güzel bir gece geçirmiştik..