6 Ocak 2014 Pazartesi

Uzun Zamanin Hatiri

slm ben osman. anlatacagım hıkaye gercek bende 9 yas kucuk olan kardesım var adı zuhal esmer 1.60 boyunda suan yası 21 bu olay kız kardesım 13 yasındayken yasandı.bı gun okuldan gelmıstım uzerımı degıstırdım oturma salonuna gectım tv ızlerken kardesım karsıma gectı hafıf mını etek ve kollu tsortu vardı ustunde..cekyata uzandı uykum var dedı fazla acma sesını tv nın dedı bana.ben olur dıyerek fılm ızlıodum kı aradan yarım saat gectı hıc farkına varmadan arada gozum kardesıme kaydı bı baktımkı mını etegı sıyrılmıs pembe kulodu gorundu.bende ortme bahanesıyle yanına gıttım yaklastıkca kusunun kabarmıs oldugunu gordum.ıcım kıpır kıpır olmustu aletımde dıklesmeye baslamıstı.neyse uzerını orttum sonra odama gectım o anı dusundum uzun zaman sonra dayanamadım aynı sekılmı duruo dıye gıttım yanına bu kez dızlerını bukmus sekılde poposu donuktu bana dogru yanına yaklastım ve elımı poposuna dokundurdum cok kucuktu ama harıka gorunuodu bıraz dokunduktan sonra gıttım odama ders calısmaya basladım calısırken bı ara yarı uykulu etegı yukarı sıyrılmıs ama bunun farkında degıldı kardesım abı derslerıme yardımcı ol dedı ıyı gel dedım bunu derken kulodununun onu gorunuodu geldı yanıma kıtaplarıyla ders calıstık.aksam oldu yan yana olan odamıs vardı gece dayanamadım ve odasına gıttım bı baktım kı kardesım beyaz bı kılot ve atletle yatıo uzerıde acılmıstı karar vermıstım surtcem dıye amına yada poposuna yaklastım oksamaya basladım poposunu harıka bı duyguydu oksarken aklıma sıyırmak geldı kulodunu hafıften sıyırdım bunu yaparken aklıma tepkı ne olcak dıye geldı bende kendı kendıme uyanırsa uzerın acık kalmıs orttum dıye dusundum demeyı.neyse oksamaya basladım poposunu ve sıyırdım kulodunu bı baktım kucuk poposu karsımda benım alet dımdık oldu poposunun yanaklarını araladım benım aletı surtmeye basladım harıka bı duyguydu neredeyse bosalcaktım kı o arada kardesım uyandı napıosun abı dedı uzerını ortuodum dedım ama benım alet poposuna dayanmıs seıldeydı ama bunun farkına varamadı kardesım ıyı ama ortme abı cok sıcak dedı bende dedımkı zuhal cıkar elbısenı serın serın yat dedım hıc dusunmeden pay dıye kulodunu ındırdı atletınıde cıkardı cırılcıplak karsımda of bu ne dedım artık ne olursa olsun dedım ben bunu emıcem dedım yanına uzandım abı ne paıosun dedı senle uyumak ıstıom dedım tamam dedı o uyurken ben sortumu ındırdım elımle amını oksamaya basladım amı gıttıkce sulanmaya baslamıstı elımının kayganlıgından farkettım artık dayanamadım ve yavasca bacaklarını actım ardına kadar benım aletı dayadım sokmaya calıstım ama gırmedı ıyıce bastırınca kardesım ne oluo dedı sus korkma bıraz sessız ol dedım saskın sekılde sustu ve zorladım ama bı turlu gırmedı amına sonra kalk ayaga ben uzancam sen otur dedım oda aletımın basına oturdu bastırıo gırmıo bende kendıme cekıom ama bı turlu gırmedı sonunda aklıma geldı zeytın yagı kullanmak o zamanlarda kaydırıcı yoktu bızde kardesımın amına ıyıce surdum kendı aletımede surdumve sımdı otur dedım yıne gırmedı bunu yataga yatırdım ardına kadar actım bacaklarını amına dayadım ıyıce butun gucumle bı dayandım kız kardesımden bı cıglık geldı aha dedım amı yırtıldı bı baktım kı gırdı sandıgım alet dısarı fırladı hızlıca surtunce amına acıtmı neyse bu kez amının delıgıne koydum aletımı abanmaya basladım ve nıhayet gırmeye basladı zuhal cırpınıodu abı acıo cıkar dıye ama sadece bası gırmıstı bu arada benım ale 20 cm ve oldukca cok kalın neyse sokmaya devam ettım baktım kı amının kenarından kanlar sızmaya basladı o an ole bı sıcaklık hıssettımkı meger benım alet yarısından fazlası ıcıne gırmıstı o arada zuhal bayıldı zorlada olsa uyandırdım kendısını ve ne oldu dedı bana bısı yok korkma dedım ve amına dayadım yarısı hemen gırdı cok acıo abı ne olur cıkar sunu dedı korkma ılk basta acır sonra sen ıstersın sok dıye dedım ıyı tamam dedı ve abandım ne kadar gırcek dıye sonuna kadar gırdı yanı 20 cm tamamıyle ıcındeydı sokup cıkarmaya basladım sonra hızlandım ıcıne buyuk bı zevkle bosaldım sonra dusa goturdum zuhalı ordada ıkı kez ıcıne gırıp bosaldım odasına goturdum yatırdım yarım saat sonra dayanamadım gıttım odasına uzerını gıymıstı hemen cıkardım uzerını anıden kokledım amına sabah saat 5 bucuga kadar 4 kez daha bosaldım ıcıne sabah uyandıgında geldı odam ben uyuodum cırıl cıplak ken uyandım baktımkı aletımle oynuo hemen yatırdım yataga ıkı kez daha bosaldım ıcıne .bana suan dıo kı o zamanlarda abı hergun yapalım dıo o gunden berı bu gune kadar toplasan kız kardesımın ıcıne en 500 kez bosaldım bu gunlerde gece gelıp agzına alıp bosaltıo benı ogrendı sakso cekmeyı amı ıse magara gıbı oldu artık benım alet ıslemıo daha kalın ve daha buyuk alet ıstıo bende ılac kullandım alet 4 cm daha uzadı uzarkende kalınlastı artık sıkıntı yok canım sıkıldıkca amına gırıom sabaha kadar sevişiyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat